2026-05-20 | Henrys blog
Interview med den tekniske chef i BonBon-Land
Kære gæster. Så har jeg lavet et lille interview med vores tekniske chef, Kenneth Østerballe, i anledning af åbningen af sæsonen 2026.
- Hvor længe har du været en del af BonBon-holdet? - og hvad er du mest stolt af i de år? I år er min 9. sæson i BonBon-Land. Jeg er nok mest stolt af den kulturændring, vi har været igennem. Jeg er også meget glad for et nyt og stort moderne værksted, som jeg har været med til at lave. - Og så er jeg stolt af mange af de ting, vi har lavet ude i selve parken.
- Hvilke nye tiltag eller events i 2026-sæsonen kan gæsterne opleve denne sommer? Det er helt klart de nye oplevelser i Vandrotten.
- Hvis du kun måtte prøve én forlystelse resten af dagen, ville du så vælge et sus i Svend Svingarm eller en våd tur i Bæver Rafting? Aldrig Svend Svingarm - uanset hvad. Så hellere blive lidt våd.
- Når lækkersulten melder sig, hvad er så dit ’go-to' i parken – er det en klassisk is eller det nyeste slik? Jeg er ret glad for vores kyllingeburger, men også vores almindelige burgere. Jeg synes faktisk, de er gode. Og så drikker jeg altid en god kop kaffe i Annas Mokka.
- Hvis man besøger BonBon-Land som familie for første gang, hvad vil du så anbefale – især til dem med små børn? Så vil jeg anbefale Hundeprut Rutsjebanen, Vandrotten og vores mange sjove legepladser. Hvis det er sommer, så skal de i Pelles Piratsprøjt, som er vores lille vandland for børn. Faktisk er det en pirat-vandborg, og den er meget populær blandt de mindre børn på en varm sommerdag.
Og nu til det skøre sidste spørgsmål: - Hvilket BonBon-dyr minder du mest om i din arbejdsstil? Leonora Leofart. Jeg kan godt lide at få ting ordnet, så det må blive Leonora.
Kærlig hilsen,
Henry Hundeprut
Kære gæster. Så har jeg lavet et lille interview med vores tekniske chef, Kenneth Østerballe, i anledning af åbningen af sæsonen 2026.